Reklama tworzona jest w jakimś celu.
Reklama kreowana jest w jakimś celu. Szczerze mówiąc, mało kiedy tak właściwie możemy zobaczyć inteligentne reklamy. Wszelkie robione są według miarodajnego schematu. Być może fabrykanci boją się, że jeśli nazbyt głęboko zakamuflują przekaz to nie zostanie on wydedukowany. A co za tym idzie sprzedaż nie będzie wysoka. Najprościej mówiąc reklama jest po to, żeby potencjalnych konsumentów zachęcić do kupna jakiegoś towaru. Informuje nas o pojawieniu się innowacyjnego artykułu na rynku i jego dostępności. Warto wykorzystać upominki reklamowe. Rzecz jasna w obliczu dominującej konkurencyjności producenci nowych rzeczy muszą wykorzystywać tą odmianę przekazu. Inaczej ich artykuł nie zastałby nigdy odkryty. Częstość pojawiania się ich w telewizji, gazecie jest też znacząca. Tu obowiązuje reguła im częściej tym prawidłowiej. Musi ona bo zapaść w pamięć konsumentowi. Tak jego zaprogramować, by po wejściu do sklepu był pewien o atrakcyjności tego towaru i bezsprzecznie go zakupił. Podobno człowiek uczy się z wiekiem i na swoich błędach. I chociaż starsi wiedzą jaki jest główny cel reklamy w wielu przypadkach padają jej ofiarą.
źródło:
———————————
1. http://regional-spiel.de
2. kliknij aby przejść
3. przeczytaj wszystko
4. http://renner-fischer-feinkost.de
5. kliknij aby zobaczyć